Alltomfrontline
Facebook
Instagram
Över 95 000 djurvänner över hela världen har röstat på sitt favoritvarumärke. I samband med detta utsågs Frontline till ”Årets varumärke 2019-2020”.

Varje år utses Årets varumärke av den världsomspännande World Branding Awards. Priset är ett erkännande till några av de bästa globala, regionala och nationella varumärkena för deras arbete och prestationer.

Årets varumärke 2019-2020 gick till Frontline, som fick över 95 000 röster från djurintresserade i 38 länder på 6 kontinenter.

Frontline är stolta över det nya priset man precis har vunnit. ”Vi är mycket glada över att ha vunnit detta globala pris”, säger Damien Martin, global chef på Pet Healthcare.

Du kan läsa mer om priset här: https://www.boehringer-ingelheim.com/press-release/frontline-becomes-brand-year-2019-2020

Har även du kommit ihåg att köpa ”Årets varumärke” till din hund eller katt? Du hittar din närmaste återförsäljare här.

Frontline vinner det prestigefyllda priset ”Brand of the year”

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Boehringer Ingelheim Animal Health Nordics | Box 467 | SE-201 24 Malmö | Tel. +45 39 15 88 88 | AH.nordics@boehringer-ingelheim.com | Sidkarta | Data Privacy
Boehringer Ingelheim